در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلی تالار گفتمان آرشیو عضویت ورود نقشه سایت خوراک تماس با ما طراح قالب مترجم قالب
بلوک راست
آرشیو
  • 1401
  • 1400
  • 1399
  • 1398
  • لینک های دوستان
    بلوک راست
    فیکس
    بلوک وسط

    چگونه در اینستاگرام کسب درآمد کنیم (12 استراتژی برای سال 2022)

    59 بازدید یکشنبه 22 خرداد 1401
    لایک: نتیجــــه : 0 امتیــــاز توســـط 0 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 0

    به یک برنامه وابسته بپیوندید

    این به مشارکت با برند مربوط می شود، زیرا پیوستن به یک برنامه وابسته همچنان مستلزم این است که خود را به کسب و کاری متصل کنید که محصولات یا تجربیات خاصی را می فروشد. برنامه‌های وابسته اساساً به شما پول می‌دهند تا محصولات دیگران را بازاریابی کنید (بنابراین دوباره، می‌خواهید مطمئن شوید که محصولاتی که برجسته می‌کنید با ارزش‌های شما همسو هستند). اگر فالوورهای شما از طریق شما چیزی از برند بخرند - معمولاً با استفاده از یک لینک خاص یا کد تخفیف - پول دریافت می کنید.

    این هنرمند ناخن یک بازاریاب وابسته برای یک برند لاک ناخن است—وقتی دنبال‌کنندگان از کد تخفیف او برای خرید لاک استفاده می‌کنند، سازنده پول در می‌آورد.

    نشان های زنده را فعال کنید


    برای سازندگان در ایالات متحده، نشان‌های زنده اینستاگرام روشی برای کسب درآمد مستقیم از طریق برنامه است. در طول یک ویدیوی زنده، بینندگان می توانند نشان ها را خریداری کنند (که قیمت آنها بین 0.99 تا 4.99 دلار است) تا حمایت خود را نشان دهند.

    برای روشن کردن نشان‌های زنده، به نمایه خود بروید و روی داشبورد حرفه‌ای ضربه بزنید. سپس، کسب درآمد را فعال کنید. پس از تایید، دکمه ای به نام Set Up Badges را مشاهده خواهید کرد. روی آن ضربه بزنید، و شما آماده هستید!

    نشان زنده اینستاگرام

    منبع: کسب درآمد از اینستاگرام

    اگر نشان‌های زنده را فعال کرده‌اید، هنگام پخش زنده حتماً آن را ذکر کنید (به دنبال‌کنندگان خود یادآوری کنید که اگر می‌خواهند با پول حمایت خود را نشان دهند، انجام این کار آسان است!) و وقتی شخصی یک نشان را خریداری می‌کند ابراز قدردانی کنید. تشکر کردن بسیار تاثیرگذار است و احتمالاً افراد دیگر را تشویق می‌کند که وارد عمل شوند.


    پاداش: یک چک لیست رایگان دانلود کنید که مراحل دقیقی را نشان می دهد که یک اینفلوئنسر تناسب اندام برای افزایش فالوور از 0 به 600000+ در اینستاگرام بدون بودجه و تجهیزات گران قیمت استفاده کرده است.

    همین حالا راهنمای رایگان را دریافت کنید!


    کالای خود را بفروشید


    استفاده از اینستاگرام به عنوان یک ابزار بازاریابی برای سایر جریان های درآمدی شما یک استراتژی عالی برای کسب درآمد است. اگر برند شخصی خود را به اندازه‌ای تنظیم کرده‌اید که ظاهر، آرم، عبارت جذاب یا هر چیز دیگری را داشته باشید که قابل تشخیص باشد، به فروش کالاهایی که با آن درخشش اضافی پاشیده شده است فکر کنید (شما برند هستید). می‌توانید از فروش درآمد کسب کنید—به‌علاوه زمانی که فالوورهایتان شروع به قدم زدن با نام شما روی شلوار ورزشی خود می‌کنند، مقداری تبلیغات رایگان کسب کنید.

    تریکسی ماتل، فوق‌العاده درگ کوئین، کالاهای مارک دار می‌فروشد و از اینستاگرام به عنوان پلتفرمی برای تبلیغات استفاده می‌کند.

    به وبلاگ یا وبلاگ خود پیوند دهید


    فروش فضای تبلیغاتی در وب‌سایت خودتان – یا کسب درآمد از یوتیوب – می‌تواند بسیار سودآور باشد، و می‌توانید از اینستاگرام برای هدایت فالوورهای خود به آن سایت خارجی استفاده کنید (نکته: از درخت پیوند استفاده کنید تا بهترین استفاده را از آن پیوند در بیو اینستاگرام خود ببرید. ).

    در اینجا چند مثال سریع آورده شده است:

    غذاخوری هایی که تصاویر غذاهایی را که درست کرده اند ارسال می کنند و همچنین وبلاگی دارند که در آن دستور العمل های کامل را ارسال می کنند
    کاربران یوتیوب که نکات برجسته وبلاگ خود را در Reels ارسال می کنند، سپس پیوندی به کانال یوتیوب خود برای ویدیوی کامل ارائه می دهند.
    اینفلوئنسرهای مد که لباس‌های خود را در اینستاگرام منتشر می‌کنند و به وب‌سایت خود لینک می‌دهند، جایی که لباس‌ها از کجا آمده‌اند
    ماجراجویان در فضای باز که مناظر زیبا را پست می‌کنند و به وبلاگ خود پیوند می‌دهند و بهترین مسیرهای سفر جاده‌ای را شرح می‌دهند.
    وبلاگ نویس مواد غذایی @tiffy.cooks ویدئوهایی از درست کردن غذا را در وبلاگ خود پست می کند و به دستور العمل های دقیق در بیو خود پیوند می دهد. دستور العمل ها در وبلاگ او زنده هستند، که همچنین میزبان پست هایی است که حاوی پیوندهای وابسته است.


    آموزش های پولی یا مسترکلاس ها را ارائه دهید


    این شبیه پیوند دادن به یک وبلاگ یا وبلاگ است، اما به جای اینکه به طور غیرمستقیم درآمد کسب کنید (از طریق تبلیغات تجاری در صفحه شما یا تبلیغات یوتیوب)، دنبال کنندگان شما مستقیماً برای خدماتی که ارائه می کنید به شما پول می پردازند.

    اگر تخصص خاصی دارید، می توانید یک مسترکلاس آنلاین ارائه دهید که به بلیط پولی نیاز دارد. این روش پول‌سازی برای اینفلوئنسرهای تناسب اندام رایج است، که ممکن است تمرین‌های کوتاه مدت را به صورت رایگان پست کنند و سپس به یک برنامه تمرینی کامل پیوند دهند که برای دسترسی به آن باید هزینه پرداخت کنید.

    رنگ‌ساز فیلم @theqazman نکات سریعی را در اینستاگرام ارائه می‌دهد، اما همچنین میزبان کلاس‌های مسترکلاس با بلیط است. به این ترتیب، محتوای او همچنان برای مخاطبان گسترده (غیر پرداختی) جذاب است، اما افرادی که در یادگیری طناب‌ها جدی هستند، برای یک درس کامل به او پول می‌دهند.


    همچنین می‌توانید آموزش‌ها یا مسترکلاس‌هایی را به صورت رایگان ارائه دهید و به سادگی از فالوورها بخواهید در صورت داشتن امکانات به شما راهنمایی کنند—این روشی است که ورزشکار @iamlshauntay از آن استفاده می‌کند. پیوند او در بیو فالوورها را به راه هایی هدایت می کند که در صورت توانایی می توانند برای کارش به او پول بدهند. اگر به دنبال دسترسی حداکثری هستید، این تکنیک خوبی است که می‌توانید از آن استفاده کنید: هیچ مانع مالی برای محتوای شما وجود ندارد، اما همچنان راهی واضح برای مخاطبان شما وجود دارد که در صورت تمایل به شما پول پرداخت کنند.

    چگونه در اینستاگرام به عنوان یک تجارت درآمد کسب کنیم


    حضور، فعال بودن و درگیر شدن در اینستاگرام (و همگام با روندها) یکی از بهترین راه‌ها برای دستیابی به موفقیت تجاری در پلتفرم در سال 2022 است. در اینجا نحوه انجام آن آورده شده است.

    پیشنهادات ویژه را تبلیغ کنید


    مخاطبان آنلاین مشتاق یک معامله خوب هستند (و کاربران اینستاگرام عاشق خرید کالا هستند: 44٪ از اینستاگرامرها می گویند که از این برنامه برای خرید هفتگی استفاده می کنند).

    از اینستاگرام برای به نمایش گذاشتن همه چیزهای عالی در مورد شرکت خود استفاده کنید - به ویژه، هر زمان که فروش دارید. پست کردن فروش، کد تبلیغاتی یا پیشنهاد ویژه خود در اینستاگرام نه تنها برای فالوورهای شما تبلیغ می کند، بلکه اطلاعات را به راحتی قابل اشتراک گذاری می کند.

    این پست فروش تعطیلات از برند لباس @smashtess نظرات زیادی دارد که فقط افراد دوستان خود را تگ می کنند. این یک راه عالی برای ترویج فروش و همچنین به اشتراک گذاشتن فروش به صورت ارگانیک است.


    شمارش معکوس را برای راه اندازی های جدید تنظیم کنید


    می‌توانید از اینستاگرام استفاده کنید تا به دنبال‌کنندگان خود نگاهی اجمالی از نسخه‌ها، راه‌اندازی‌ها یا خطوط محصول جدید داشته باشید—و با استفاده از عملکردهای «شمارش معکوس» یا «یادآوری»، می‌توانید روشی ساده برای مشتریان بالقوه برای پرچم‌گذاری زمانی که آن محصولات جدید در دسترس هستند ارائه کنید. برای فروش این امر باعث ایجاد تبلیغات در مورد پیشنهاد شما می شود و به محض انتشار، کاربران اعلانی دریافت می کنند که به آنها یادآوری می کند که کالاها را بررسی کنند (و امیدواریم کالاها را بررسی کنند).

    برند جین @decade_studio ویدئوی کوتاهی را در اینستاگرام منتشر کرد تا به معرفی جدیدترین مجموعه خود بپردازد.


    یک فروشگاه اینستاگرام راه اندازی کنید


    فروشگاه اینستاگرام روشی مستقیم برای کسب درآمد از اپلیکیشن است. کاربران می توانند محصولات را با استفاده از ابزارهای تجارت الکترونیک بومی پلتفرم خریداری کنند و راه اندازی یک فروشگاه آسان است.

    فروشگاه های اینستاگرام بهترین دوست یک خریدار فوری هستند (یا بدترین کابوس، بسته به نوع نگاه شما). محصولات یا خدمات قابل خرید شما در فیدهای خبری دنبال کنندگان شما به همراه پست های معمولی نمایش داده می شوند.

    میزبانی فروشگاه اینستاگرام همچنین یک راه عالی برای ارائه خدمات سریع به مشتریان به افرادی است که از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند (عمدتاً همه - 75٪ از جمعیت جهان بالای 13 سال). مشتریان می توانند برای شما پیامک ارسال کنند یا در مورد پست ها نظر دهند تا درباره برند شما بیشتر بدانند. (نکته: اگر در DM های خود احساس ناراحتی می کنید، از یک ربات چت برای پشتیبانی از تیم خدمات مشتری خود استفاده کنید.)

    وقتی چیزی را با یک کالای قابل خرید پست می‌کنید، نماد فروشگاه کوچک روی پست ظاهر می‌شود و به بینندگان این امکان را می‌دهد که بدانند برای خرید در دسترس است.

    فروشگاه کالاهای خانگی @the.modern.shop از برچسب های قابل خرید در بسیاری از پست های خود استفاده می کند.


    با سازندگان شریک شوید


    اینفلوئنسر مارکتینگ به شما این امکان را می‌دهد که شرکت خود را با مخاطبان سازنده به اشتراک بگذارید (و سازنده همچنین برای مخاطبان شما مورد توجه قرار می‌گیرد - این یک برد-برد است).

    هنگامی که در حال تحقیق در مورد افراد برای همکاری با آنها هستید، مطمئن شوید که به محتوا و ارزش‌های آنها توجه می‌کنید: می‌خواهید فردی را انتخاب کنید که اهدافی مطابق با اهداف شما داشته باشد، بنابراین این مشارکت برای مشتریان منطقی به نظر می‌رسد و چیز عجیبی به نظر نمی‌رسد. طرح بازاریابی

    برای مثال، منطقی است که یک نانوایی گیاهی با یک تأثیرگذار وگان شریک شود (معقول تر از همکاری بیل نای با کوکاکولا، مطمئناً).

    سعی کنید با سازندگانی همکاری کنید که احتمالاً محصولات شما را امتحان می‌کنند و/یا می‌پسندند، برای مثال، رقصنده @maddieziegler مدت‌هاست که با برند Activewear @fabletics همکاری می‌کند. می‌توانید در ازای ارسال پستی درباره شرکت خود، پول، کالا یا یک معامله وابسته به سازنده ارائه دهید (اطلاعات بیشتر در مورد آن در بخش «پیوستن به یک برنامه وابسته» در این پست، درست در بالا!).

    با سایر مشاغل شریک شوید


    مانند شراکت با سازندگان، مشارکت با سایر مشاغل به افراد طرف معامله فرصتی برای تعامل با یک پایگاه مصرف کننده گسترده تر می دهد. سعی کنید با کسب‌وکارهای دیگری مانند کسب‌وکار خود تماس بگیرید و یک مسابقه یا جایزه را میزبانی کنید - این یک راه عالی برای به دست آوردن فالوور و جذب مخاطبان جدید است.

    این هدیه از @chosenfoods و @barebonesbroth از شرکت‌کنندگان می‌خواهد که پست را لایک کرده و ذخیره کنند، هر دو شرکت را دنبال کنند و یک دوست را در نظرات تگ کنند. هر دو برند در حال ساختن مخاطبان خود هستند - پیروانی که فقط منتظر تبدیل شدن به مصرف کننده هستند.


    مستقیم تبلیغ کنید


    هی، اصول هنوز کار می کنند. تبلیغات در اینستاگرام یکی از راه هایی است که می توانید در این پلتفرم کسب درآمد کنید و در واقع پیشرفت خود را پیگیری کنید. شما می توانید هر پستی را با تقویت آن به یک تبلیغ تبدیل کنید و تجزیه و تحلیل اینستاگرام شما به شما می گوید که این افزایش چقدر تفاوت داشته است.

    ارسال نظر
    کد امنیتی رفرش

    بلوک وسط
    بلوک چپ
    ورود به سایت
    عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آمارگیر
      آمار مطالب
      کل مطالب : 74
      کل نظرات : 0
      آمار کاربران
      افراد آنلاين : 1
      تعداد اعضا : 0
      آمار بازديد
      بازديد امروز : 19
      بازديد ديروز : 17
      بازديد کننده امروز : 16
      بازديد کننده ديروز : 13
      گوگل امروز : 0
      گوگل ديروز: 0
      بازديد هفته : 36
      بازديد ماه : 361
      بازديد سال : 2,111
      بازديد کلي : 8,412
      اطلاعات شما
      آي پي : 18.188.53.32
      مرورگر : Safari 5.1
      سيستم عامل :
    بلوک چپ
    فیکس
    مطالب جدید
    • خرید پیج اینستاگرام بهتر است یا استخدام ادمین اینستاگرام؟
    • آیا به چادر ماشین نیاز دارم؟ چرا روکش خودرو ارزش سرمایه گذاری را دارد
    • چگونه در اینستاگرام کسب درآمد کنیم (12 استراتژی برای سال 2022)
    • آموزش سئو حرفه ای
    • پنل ویو اینستاگرام چیست؟
    • چگونه بازدیدهای اینستاگرام خود را از صفر به قهرمان تبدیل کنیم؟
    • Buy A Hundred Telegram Poll Votes Online Archives - Add Telegram Member
    • بدترین لینک های ارزدیجیتال در مشهد
    •  فالوورهای pop-up اینستاگرام مناسب
    • Top SSM sites
    مطالب پربازدید
    • چگونه بازدیدهای اینستاگرام خود را از صفر به قهرمان تبدیل کنیم؟
    • 7 روش جذب سریع مخاطب در اینستاگرام
    • Top SSM sites
    • 6 روش برای خرید ممبر فیک تلگرام بدون ریزش 2021
    • بدترین لینک های ارزدیجیتال در مشهد
    • جدیدترین متد های خرید فالوور اینستاگرام 2021
    • هزینه کلاس خصوصی آیلتس
    • تکنیک ها و روش های کسب نمره خوب در لیسینینگ آیلتس
    • روش های تقویت لیسینینگ آیلتس
    • چگونه می توانیم در بخش لیسینینگ آیلتس نمره خوبی بگیریم؟
    مطالب تصادفی
    • تکنیک های اسپیکینگ آیلتس
    • تقویت چهار مهارت اصلی در آیلتس
    • چند متود نوین برای یادگیری زبان انگلیسی
    • چند نکته در مورد آزمون آیلتس
    • چجوری انگلیسی رو روان صحبت کنم؟
    • توضیح کامل باربری انلاین
    •  افزایش مخاطب کانال تلگرام
    • آموزش سئو حرفه ای
    • پیشرفت حمل و نقل به چه معناست
    • طرز یادگیری تلفظ واژه های انگلیسی به چه صورتی است؟