در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلی تالار گفتمان آرشیو عضویت ورود نقشه سایت خوراک تماس با ما طراح قالب مترجم قالب
بلوک راست
آرشیو
  • 1401
  • 1400
  • 1399
  • 1398
  • لینک های دوستان
    بلوک راست
    فیکس
    بلوک وسط

    آیا به چادر ماشین نیاز دارم؟ چرا روکش خودرو ارزش سرمایه گذاری را دارد

    55 بازدید دوشنبه 06 تیر 1401
    لایک: نتیجــــه : 0 امتیــــاز توســـط 0 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 0

    هنگامی که شما در بازار برای کاور خودرو هستید، گزینه ها و عوامل مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. ممکن است در تصمیم گیری در مورد نوع پوشش خودرو که باید بخرید گیر کرده اید.

    آیا باید روکش خودروی مناسب سفارشی تهیه کنید یا روکش خودروی جهانی؟ روکش خودروی داخلی یا روکش خودروی بیرونی؟ کدام پارچه های خاص از ماشین شما بهتر محافظت می کنند؟

    در لوازم جانبی موتورینگ بورلی هیلز، ماموریت ما ارائه بهترین محصولات به صاحبان خودروهای لوکس برای وسایل نقلیه خود است. ما به عنوان علاقه مندان به خودرو، اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین انتخاب را برای وسیله نقلیه خود داشته باشید.

    امروز، ما در حال بررسی برخی از متداول ترین سؤالات در مورد روکش خودرو هستیم تا به شما کمک کنیم تا پوشش خودروی مناسب برای وسیله نقلیه خود را پیدا کنید.

    1. اگر بی ام و من در گاراژ به چادر ماشین نیاز دارد؟

    بله. استفاده از چادر بی ام و ، وسیله نقلیه شما را بسیار تمیزتر نگه می دارد و در زمان و هزینه شستشوی شما صرفه جویی می کند. مهم نیست در کجا زندگی می کنید - هر شهر یا کشوری - ماشین شما حتی در گاراژ شما بدون پوشش ماشین بسیار گرد و غبار می شود.

    2. وقتی روز سر کار هستم، ماشین من بیرون می نشیند. آیا باید از روکش خودرو استفاده کنم؟

    قطعا. قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید تقریباً بیش از هر عنصر دیگری به رنگ، صندلی و دایره خودرو آسیب می رساند. برای حفظ ارزش و وضعیت وسیله نقلیه خود، استفاده از روکش خودرو بسیار مهم است.

    3. روکش خودرو به طور خاص در برابر چه چیزی محافظت می کند؟

    بزرگترین دشمنان ماشین شما خورشید، شیره درختان، رسوبات حیوانی و سایر مواد شیمیایی هستند. روکش ماشین رنگ شما را از محو شدن و خراشیدگی، فضای داخلی شما از تغییر رنگ و ترک خوردن، و روکش های وینیل و کانورتیبل از متلاشی شدن جلوگیری می کند. روکش خودرو نیز از کثیف شدن و خیس شدن خودرو در فصول بارانی و برفی محافظت می کند.

    کاور خودرو نیز یک عامل بازدارنده است که با دور نگه داشتن محتویات داخل وسیله نقلیه شما از دید ساده، کمک می کند تا وسیله نقلیه شما در برابر سارقان خودرو در امان بماند. اگر دزدی بخواهد ماشین شما را بدزدد، زمان اضافی برای برداشتن روکش ماشین شما می تواند تفاوتی در دستگیری یا عدم دستگیری آنها باشد. با بسیاری از خودروهای بدون روکش دیگر، احتمال دخالت وسیله نقلیه شما در مقایسه با خودروهای دیگر بدون پوشش خودرو بسیار کمتر است.

    4. تفاوت بین روکش خودروی سفارشی و روکش خودروی مناسب جهانی چیست؟

    با اندازه گیری دقیق هر منحنی روی وسیله نقلیه شما، یک پوشش واقعی و سفارشی برای خودرو ساخته می شود. این تضمین می‌کند که روکش خودرو شما حداکثر پوشش و محافظت را برای خودروی شما فراهم می‌کند - و پوشش خودرو شما از باد خودرو شما را منفجر نمی‌کند. آنها همچنین بسیار بهتر به نظر می رسند.

    بسیاری از شرکت ها روکش های جهانی و نامناسب را با قیمت های ارزان تر می فروشند. گول نخورید - این روکش‌های جهانی با پارچه‌های ضعیف ساخته شده‌اند که به سرعت خراب می‌شوند، مناسب خودروی شما نیستند و بارها تنها با کمی باد از بین می‌روند. با خرید یک روکش باکیفیت از دردسر و هزینه خود صرفه جویی کنید - به جای اینکه هر سال در چرخه خرید یک روکش ارزان گرفتار شوید. در درازمدت، ما معتقدیم که خرید با کیفیت سودمند است.

    5. تفاوت بین روکش اتومبیل داخلی و روکش اتومبیل در فضای باز چیست؟

    به بیان ساده، اگر ۱۰۰٪ مواقع خودروی خود را در داخل گاراژ نگهداری می‌کنید، می‌خواهید یک روکش خودروی داخلی بخرید. روکش خودروی داخلی FlannelGuard Supreme ما با 100% پنبه نرم پوشیده شده است که به صورت پشم گوسفند نرمی بریده شده است که رنگ خودروی شما را ناز می کند. آنقدر نرم است که حتی می توانید در آن بخوابید! قسمت بیرونی کاور دارای ترکیبی منحصربفرد از اسپندکس و لیکرا است تا هر کانتور و منحنی وسیله نقلیه شما را در آغوش بگیرد. مهم است که روکش خودرو شما کاملاً متناسب باشد تا حداکثر محافظت را برای هر اینچ از وسیله نقلیه شما فراهم کند.

    روکش های داخل خودرو، لمسی فوق العاده نرم به خودروی گرانبهای شما می دهند. آنها به طور خاص برای تمیز کردن رنگ، محافظت در برابر زنگ زدگی و جلوگیری از گرد و غبار ماشین شما بین هر شستشو و رانندگی ساخته شده اند. هر بار که کاور خود را از روی خودروی خود بیرون می آورید، مفتخرید که آن را همان طور که هست، بی درنگ برانید.

    با این حال، اگر خودروی شما حتی در برخی مواقع در فضای باز می‌نشیند، می‌خواهید یک روکش خودرو در فضای باز بخرید. پارچه های روکش ماشین در فضای باز به طور خاص برای محافظت از وسیله نقلیه شما در برابر عناصر خشن ساخته شده اند. این پارچه‌ها برای ریزش آب، محافظت از ماشین شما در برابر برف، شیره درختان، فضولات پرندگان و مهم‌تر از همه - برای مدت طولانی در زیر نور خورشید نگه می‌دارند. اشعه ماوراء بنفش می تواند یکی از آسیب رسان ترین چیزها برای وسیله نقلیه شما باشد - و بهتر است اجازه دهید روکش ماشین ضربه را تحمل کند تا خود ماشین شما!

    6. ماشین من بیرون می نشیند، بنابراین فکر کردم یک روکش ضد آب می خواهم، اما مردم گفته اند که یک کاور ضد آب می تواند به رنگ شما آسیب برساند. داستان در این مورد چیست؟

    طبق گزارش Consumer Reports، برای تهیه روکش ماشینی که با مواد نرم پوشانده شده است، ارزش دارد که کمی بیشتر هزینه کنید تا رنگ شما را خراش ندهد. شما یکی را می خواهید که بتواند نفس بکشد تا رطوبت جمع نشود.

    هنگامی که به دنبال هر پوشش ماشینی هستید، می‌خواهید مطمئن شوید که پارچه قابل تنفس است - که اجازه می‌دهد رطوبتی که می‌تواند در زیر پوشش محبوس شود از طریق پارچه تبخیر شود و از محافظت از رنگ شما اطمینان حاصل کند. به همین دلیل است که ما پوشش های بیرونی خود را به عنوان "مقاوم در برابر آب" و تنفس، نه "ضد آب" فهرست می کنیم. یک پوشش کاملا ضد آب می تواند برای رنگ آمیزی شما مضر باشد.

    7. پس اگر ماشین من بیرون نشسته باشد، کدام روکش خودرو را توصیه می کنید؟

    به این بستگی دارد که شما کجا زندگی می کنید. همه پارچه های ما در فضای باز از همه عناصر محافظت می کنند - به راحتی آب می ریزند و در برابر آفتاب مضر محافظت می کنند. با این حال، پارچه UltraGuard ما دارای یک مزیت جزئی است و بهترین ماده برای محافظت از خودروی شما در دوره‌های قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید است. ما پوشش اتومبیل UltraGuard خود را برای افرادی که در ایالت های آفتابی مانند کالیفرنیا، فلوریدا و تگزاس زندگی و رانندگی می کنند توصیه می کنیم. WeatherGuard ما مقاوم ترین پارچه ما در برابر آب است. ما آن را برای افرادی که در آب و هوای با باران یا برف شدید زندگی می کنند و رانندگی می کنند توصیه می کنیم.

    8. چگونه از روکش خودروی خود مراقبت کنم؟

    هنگامی که کاور اتومبیل BHMA خود را دریافت می کنید، دستورالعمل های شستشوی خاصی را برای پارچه شخصی خود دریافت خواهید کرد. با این حال، برای اکثر پارچه ها، به سادگی روکش ماشین خود را در ماشین لباسشویی خانگی خود بشویید و آن را در خشک کن خشک کنید. شستشوی مکرر باعث افزایش طول عمر روکش می شود.

    9. پوشش ماشین من چقدر دوام می آورد؟

    بستگی به استفاده داره اگر ماشین شما همیشه در داخل یا خارج از نور مستقیم خورشید قرار دارد، پوشش ماشین شما می تواند برای مدت نامحدودی دوام بیاورد. ما مشتریانی داریم که بیش از 40 سال پیش روکش خودروهای خود را از ما خریداری کرده‌اند و روکش‌های آن‌ها هنوز در وضعیت خوبی هستند! این زیبایی خرید یک پوشش با کیفیت بالا از بورلی هیلز موتورینگ است.

    هنگام نشستن در فضای باز، پوشش خودروی شما باید حداقل 4 یا 5 سال دوام بیاورد - بسته به میزان نور خورشید که ماشین شما دریافت می کند. ایده این است که پوشش به جای ماشین شما، بار عمده عناصر را بپذیرد.

    10. چیز دیگری که باید بدانم؟

    در لوازم جانبی موتورینگ بورلی هیلز، ما چند ضمانت در مورد پوشش خودروی خود داریم.

    ما به خود می بالیم که فقط روکش های مخصوص خودرو را با بهترین پارچه های روکش خودرو موجود در بازار می سازیم. نه تنها هر روکش خودروی BHMA مانند یک دستکش به خودروی شما می‌آید، بلکه آنقدر به پارچه‌های خود اطمینان داریم که تا 5 سال گارانتی ارائه می‌دهیم! بسیاری از مشتریان هنوز از همان پوشش خودروی داخلی استفاده می کنند که بیش از 40 سال پیش از ما خریداری کرده بودند!

    تمامی روکش‌های ماشین در فضای باز ما حداقل با چهار سال ضمانت ارائه می‌شوند. این بدان معناست که تا زمانی که از پوشش مورد سوء استفاده قرار نگرفته باشد، ما در تمام مدت کار و کیفیت پوششی را که از ما خریداری می کنید، پوشش خواهیم داد. اگر پوشش شما تحت گارانتی آسیب ببیند، ما یا آن را تعمیر می کنیم یا آن را تعویض می کنیم. ما همچنین تضمین می‌کنیم که روکش‌های سفارشی خودرو ما هرگز رنگ خودروی شما را خراش نمی‌دهند.

    ارسال نظر
    کد امنیتی رفرش

    بلوک وسط
    بلوک چپ
    ورود به سایت
    عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آمارگیر
      آمار مطالب
      کل مطالب : 74
      کل نظرات : 0
      آمار کاربران
      افراد آنلاين : 1
      تعداد اعضا : 0
      آمار بازديد
      بازديد امروز : 34
      بازديد ديروز : 51
      بازديد کننده امروز : 25
      بازديد کننده ديروز : 14
      گوگل امروز : 0
      گوگل ديروز: 0
      بازديد هفته : 98
      بازديد ماه : 280
      بازديد سال : 2,030
      بازديد کلي : 8,331
      اطلاعات شما
      آي پي : 18.223.118.70
      مرورگر : Safari 5.1
      سيستم عامل :
    بلوک چپ
    فیکس
    مطالب جدید
    • خرید پیج اینستاگرام بهتر است یا استخدام ادمین اینستاگرام؟
    • آیا به چادر ماشین نیاز دارم؟ چرا روکش خودرو ارزش سرمایه گذاری را دارد
    • چگونه در اینستاگرام کسب درآمد کنیم (12 استراتژی برای سال 2022)
    • آموزش سئو حرفه ای
    • پنل ویو اینستاگرام چیست؟
    • چگونه بازدیدهای اینستاگرام خود را از صفر به قهرمان تبدیل کنیم؟
    • Buy A Hundred Telegram Poll Votes Online Archives - Add Telegram Member
    • بدترین لینک های ارزدیجیتال در مشهد
    •  فالوورهای pop-up اینستاگرام مناسب
    • Top SSM sites
    مطالب پربازدید
    • چگونه بازدیدهای اینستاگرام خود را از صفر به قهرمان تبدیل کنیم؟
    • 7 روش جذب سریع مخاطب در اینستاگرام
    • Top SSM sites
    • 6 روش برای خرید ممبر فیک تلگرام بدون ریزش 2021
    • بدترین لینک های ارزدیجیتال در مشهد
    • جدیدترین متد های خرید فالوور اینستاگرام 2021
    • هزینه کلاس خصوصی آیلتس
    • تکنیک ها و روش های کسب نمره خوب در لیسینینگ آیلتس
    • روش های تقویت لیسینینگ آیلتس
    • چگونه می توانیم در بخش لیسینینگ آیلتس نمره خوبی بگیریم؟
    مطالب تصادفی
    • سایر ویژگی های مهم برای انتخاب بهترین پشه بند مغناطیسی برای درب ها:
    • انواع تکنیک های افزایش بازدید استوری+گرفتن ویو استوری در اکسپلور
    • Top SSM sites
    • چرا یک کانال تلگرام باید ممبر داشته باشد؟
    • 7 روش جذب سریع مخاطب در اینستاگرام
    • چگونه در ریدینگ آیلتس نمره بهتری کسب کنیم؟
    • چگونه می توانیم در بخش لیسینینگ آیلتس نمره خوبی بگیریم؟
    • ده روش برای تقویت اسپیکینگ آیلتس
    • چند روش برای تقویت اسپیکینگ آیلتس
    • چگونه در ریدینگ آیلتس نمره بهتری بگیریم؟